UKK – Usein kysyttyä

Tälle sivulle on kerätty usein kysyttyjä kysymyksiä. Mikäli sinua askarruttaa jokin, mihin et löydä vastausta tältä sivustolta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme

ASIAKKUUS

Saanko tilata tuotteitanne laskulle?
Edellytämme voimassa olevaa y-tunnusta. Täyttäkää tilinavauslomake ja lähettäkää se osoitteeseen info@swoy.fi
Jos edellytykset tilinavaukselle ovat kunnossa, mm. luottotiedot, avaamme teille laskutustilin.

TILINAVAUSLOMAKE

Voiko yksityishenkilö ostaa tuotteitanne?
Ei. Edellytämme asiakkailtamme voimassa olevaa Y-tunnusta. Osa tuotteistamme on jälleenmyynnissä mm. LVI- ja sähkötukkuliikkeissä, esim. Ahlsell, Onninen, SLO, Rexel, Würth. Ottakaa tässä tapauksessa yhteys lähimpään tukkuliikkeeseen.

HUOLTO

Mihin voin lähettää huollettavia tuotteita?
Huollamme kaikki myymämme tuotteet joko tiloissamme Vantaalla tai tehdashuoltona toimittajalla. Kts. TAKUUEHDOT
Saat myös kauttamme kattavat kalibrointipalvelut.
Kysy lisää: info@swoy.fi

LASKUTUS

Laskutat meitä? Kts. LASKUTUSOHJE

Sait meiltä laskun?
Pankkitiedot löytyvät laskulta. IBAN: FI5122301800064129 / SWIFT: NDEAFIHH
Reklamaatiot koskien laskua, ota yhteyttä myyjään tai asiakaspalveluun.

PALAUTUKSET

Jos tilaamasi tuote on virheellinen, vahingoittunut tai väärin lähetetty, ota yhteys aina ensin tuotteen myyjään. Jos ongelma ei ratkea, lähetä tuote meille tutkittavaksi. Palautuksiin tulee liittää mukaan täytetty palautuslomake.
Huom! Palautetuista varastotuotteista, ehjissä ja avaamattomissa pakkauksissa hyvitämme 50 %. Tilaustuotteita ei hyvitetä.

TUOTEPALAUTUS
TAKUUEHDOT

PIKATOIMITUKSET

Tuotannostamme hajosi osa ja tarvitsen korvaavan heti. Voinko tulla noutamaan sen varastostanne?
Ottakaa ensin yhteys myyntiimme, joka selvittää onko ko. tuotetta hyllyssä vai onko se tilaustavaraa. Jos tuote löytyy hyllystä, nouto onnistuu usein jo saman päivän aikana, mutta siitä pitää aina sopia ensin myynnin kanssa. Varastossamme tilausten keräilyssä on tietty läpimenoaika, jota noudatamme. Veloitamme saman päivän pikanoudoista 50,- euroa.

REKLAMAATIOT

Ostin tuotteen jälleenmyyjältänne. Se ei toimi.
Voinko palauttaa sen teille huoltoon?

Huolto- ja takuuehtomme perustuvat olemassa olevaan asiakassuhteeseen. Reklamaatiot tulee ensisijaisesti hoitaa tuotteen myyjän kanssa. Ottakaa siis ensin yhteyttä alkuperäiseen myyjään.

Muut reklamaatiot, katso kohta PALAUTUKSET

TARJOUKSET

Lähetin tarjouspyynnön infoonne, en ole saanut vastausta?
Pyrimme vastaamaan tarjouspyyntöihin 2 työpäivän sisällä.
Käsittelyä nopeuttaa tuotteen mahdollisimman yksilöidyt tiedot.

Tästä löydät yleisimmät tarkennukset ja reunaehdot, joilla voimme tarjota tuotteitamme.

UKK / TUOTERYHMÄT

Usein kysyttyä – Toimilaitteista

YLEISET MYYNTI- JA TOIMITUSEHTOMME

SWOY – Yleiset myynti- ja toimitusehdot

Muilta osin noudatamme Teknisen Kaupan yleisiä myyntiehtoja

Teknisen Kaupan yleiset myyntiehdot
Tekniska Handelns allmänna försäljningsvillkor
Technical Traders’ General Conditions of Sale